17 februari 2009

Eens iets anders...(thema: valentijn?)

De examens zijn gedaan en het kriebelt weer om te fotograferen! Helaas zit het weer nog niet zo mee dus dachten mijn kotgenoot/studiemoatje Tom en ik dat het eens leuk zou zijn om wat studio fotografie uit te proberen. We kochten wat bloemetjes bij de lokale bloemist en brachten de rest van de namiddag en avond door in onze "fotostudio" (meestal is dit gewoon Tom zijn kot maar toen dus even niet). Voor mij was het een mooie kans om eens met mijn flits(merci Gert!!) te experimenteren en dit beeld is een van de meest geslaagde van de namiddag...

3 opmerkingen:

Unknown zei

heel mooi gedaan

Gert Arijs zei

Goed, maar sommige (deel-)blaadjes zijn omgedraaid.
Ik zift muggen :)

Ad de Bruin zei

Lastig hoor flitsen. Het kan een behoorlijk geklooi geven om goede resultaten te bereiken. Maar zo te zien kost het jou niet veel moeite.