22 februari 2010

Eigen website online!

Even wat updates van mijn kant, we beginnen met het minder goede nieuws... Twee weken geleden werd mijn fotomateriaal gestolen op de trein, een body en 2 lenzen, niet alles dus maar toch het meeste gebruikte. Een zware tegenslag als je niet het geld hebt om alles in 1 keer terug te kopen. Gelukkig heb ik goede vrienden op wie ik kan rekenen en mag ik hier en daar wat materiaal lenen zodat ik tenminste niet stil moet zitten.

Wat beter nieuws is dat mijn eigen website eindelijk af is! Ga maar een kijkje nemen op http://www.pjvolders.be en laat me horen wat jullie ervan denken. Ook goed nieuws voor de fotografen die flickr gebruiken: ik ben druk aan het werk aan een online tooltje waarmee je je photostream op een elegante manier kan weergeven en doorzoeken. Meer nieuws als het wat meer op punt staat (beta testers mogen me altijd mailen :-))

Foto tot slot: spoor van meerkoet(?) op het ijs en een winters panorama. Gemaakt in de Bourgoyen, waar het toen veel te koud was. Nabewerking met de nieuwe aperture 3 (zalig!)

Bourgoyen panorama

groetjes
PJ

Geen opmerkingen: